جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه کن

امام جمعه کن گفت: رسانه‌ها حوزه بایستی با تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ بالای اسلام و مکتب غنی اهل‌بیت(ع) در جهت مسئولانه کردن آزادی‌ها و الگو بودن برای سایر رسانه‌ها اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام یحیی صالح نیا، امشب در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات با بیان این که  رسانه‌های دینی مسئولیت‌ بالایی دارند اظهارداشت: کشور و نظام ما بر پایه دین بنا نهاده شده است، آزادی کامل  در این کشور وجود دارد.

وی با بیان این که مردم از همه طیف ها و گروه ها نظرات خود را آزادانه بیان می‌کنند افزود:   یکی از سیاست های استکبار ایجاد تفرقه  است و ما نیز بر وحدت  تاکید داریم، اما متاسفانه عده‌ای به بهانه برخی مسائل در جهان اسلام با سوء استفاده از آزادی بر طبل تفرقه می‌کوبند و آزادانه هم کارشان را انجام می‌دهند.

امام جمعه کن گفت: آزادی به معنای واقعی کلمه در کشور ما و در حوزه مطبوعات وجود دارد؛ ولی همه جا مسئولانه نیست، احساس می‌شود برخی نشریات، پایشان از قوانین پذیرفته شده دین در عرصه‌های مختلف فراتر گذاشته‌اند.

حجت الاسلام صالح نیا گفت: رسانه‌ها حوزه بایستی با تبیین و ترویج و اشاعه فرهنگ بالای اسلام و مکتب غنی اهل‌بیت(ع) در جهت مسئولانه کردن این آزادی‌ها و الگو بودن برای سایر رسانه‌ها اقدام نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضایزدان پناه ده علی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام علیکم لطفابه خبرهای سیاسی داخلی والبته بیشترخارجی اهمیت بیشتری بدهیددرسایتتان