پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 339536
۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کارگاه تلبس

کارگاه تلبس ویژه طلاب حوزه علمیه گلستان، با حضور اساتید حوزه علمیه قم، در دو مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان و الغدیر آزادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه گلستان، این دوره روزهای پنجشنبه و جمعه در دو نوبت صبح و عصر، به منظور آموزش طلاب و همچنین دریافت جواز تلبس برپا شد که طبق آمار معاونت تهذیب حوزه علمیه استان گلستان، 223 نفر در این کارگاه شرکت کردند که سهم مدرسه علمیه امام خمینی (ره) 128 نفر و الغدیر آزادشهر 95 نفر بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان گلستان با بيان اين كه ساماندهي امور تهذيبي طلاب از جمله اهداف اين برنامه بود، گفت: پس از بررسی دقیق طلاب مدارس علمیه استان، کسانی که شرایط لازم جهت تلبس را داشتند دعوت کردیم و خوشبختانه استقبال خوبی از این کارگاه شد.

حجت الاسلام نادعلی رضایی ادامه داد: کسی که ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شود باید دارای حسن خلق باشد، با مردم مدارا  نمایند، اخلاق اسلامی را رعایت و پاکیزگی و آراستگی ظاهری و باطنی خود را حفظ کند و نیز خود را مقید به تلبس دائم نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارگاه تلبس، اولین مرحله صدور مجوز تلبس است و پس از تاییدیه اداره آمار و بررسی و مصاحبه توسط معاونت تهذیب استان، مجوز تلبس صادر خواهد شد.

برپایه این گزارش، در این کارگاه دو روزه، حجج اسلام اسکویلر، اسدی، نجفی، و نادعلی رضایی به تدریس موضوعات و مباحث پرداختند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha