جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم کبری خزعلی

حوزه/ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار مشارکت جدی حوزه های علمیه در تامین نیازهای آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از تهران، خانم کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین ملکی، دبیر ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، با بیان این که رسالت آموزش و پرورش در تحقق تعلیم و تربیت اسلامی بسیار حائز اهمیت و سنگین است، گفت: آموزش و پرورش علی رغم گستردگی، از سالم ترین دستگاه ها به شمار می رود.

وی، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تربیت دینی دانش آموزان از همان دوره پیش دبستانی را از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و خواستار مشارکت جدی حوزه های علمیه در تامین نیازهای آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین شد.

خزعلی همچنین بر ضرورت استمرار نشست های کارشناسی در آموزش و پرورش به منظور شناسایی و استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه در زمینه فعالیت های آموزشی و تربیتی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، دبیرستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این ستاد، سطح همکاری این دو نهاد را مطلوب خواند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی اقدامات برای اجرای سند تحول بنیادین، گفت: رهبر معظم انقلاب سند تحول را به مثابه نسخه پزشک دانستند که باید مقدمات و ابزار مورد نیاز را فراهم کنیم و برای اجرای آن برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام 3/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha