شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که جنایات داعش موج اسلام خواهی در غرب را کم رنگ کرده است، گفتند: در تمام واقعه اسلام تنها 800 نفر کشته شد و این جنایات داعشی ها نشان می دهد که آنها تنها می خواهند اسلام را بدنام کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید شامگاه امروز (24آبان) در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که بسیج را باید در نقاط مرزی ایران  گسترش دهیم اظهارداشتند: اگر درنقاط مرزی ایران، بسیجیان خوبی داشته باشیم، بهتر می توانیم از کشور دفاع کنیم.

ایشان با اشاره به این که نباید به اختلافات فکری اهمیت داد و باید آنها را به حاشیه برد، گفتند: باید از مشترکات بین مسلمانان یعنی قرآن و اسلام استفاده کنیم و تربیت بسیجیان را در تمام نقاط کشور داشته باشیم و این کار را گسترش دهیم.

این مرجع تقلید،حفظ قرآن در بین بسیجیان را مهم دانستند و افزودند: حفظ قرآن روحیه بسیجیان را افزایش می دهد و جمعیتی که با قرآن باشد خداوند نیز آنها را حفظ کرده و روح آنها را جلا می دهد.

ایشان با اشاره به جنایات داعشی ها گفتند: باید  این فرهنگی را که داعشی ها به وجود آورده اند را توضیح داد و تشریح کرد که  این جنایات ربطی به اسلام ندارد.

حضرت آیت الله سبحانی بیان کردند:  در جنگ های صدر  اسلام  تنها 800 نفر کشته شدند و در جایی نداریم که پیامبر(ص) منطقه ای را تسخیر کنند و دست به قتل عام مردم بزنند و این جنایات داعشی ها نشان می دهد که آنها تنها می خواهند اسلام را بدنام کنند.

معظم له با بیان این که جنایات داعشی ها موجب شد موجی که در غرب به وجود آمده بود و آنها به اسلام روی آورده بودند کم رنگ شود، گفتند: بسیجیان باید به عنوان منبری برای اسلام باشند و این موضوع را برای مردم تشریح کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha