پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ستاد همکاری‌ها حوزه و آموزش و پرورش

هشتمین هم اندیشی سالانه دبیران کمیته های ستادی و استانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با حضور معاونین حوزه های علمیه و مسئولان وزرات آموزش و پرورش، روزهای 28 و 29 آبان ماه در مشهد برگزار می شود.

مدیر دفتر ستاد همکارهای حوزه و آموزش و پرورش در تهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» با اعلام این مطلب اظهارداشت: این هم اندیشی سالانه در دو بخش کلی دبیران کمیته های ستادی و استانی ستاد همکاری ها در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مسعود بهرامی افزود: در بخش دبیران ستادی، نمایندگان دوایر ستادی وزارت آموزش و پرورش و مرکز مدیریت حوزه های علمیه حضور دارند. در بخش دبیران استانی هم معاونین پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که دبیر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در استان ها نیز هستند، حضور خواهند داشت.

دبیر هشتمین هم اندیشی سالانه دبیران کمیته های ستادی و استانی ستاد همکاری ها با بیان این که این هم اندیشی روزهای 28 و 29 آبان ماه برگزار خواهد شد، ابراز داشت: مراسم افتتاحییه این هم اندیشی با قرائت پیام مشترک آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور و دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: حجج الاسلام و المسلمین جمشیدی،  مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه ها و عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه از سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه می باشند.

بهرامی همچنین، مهندس نوید، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، دکتر کفاش، معاون پژوهش و فرهنگی آموزش و پرورش و حجت الاسلام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی را از دیگر سخنرانان آیین افتتاحییه هم اندیشی هشتم اعلام کرد.

وی اضافه کرد: عصر روز افتتاحیه نیز نشست های تخصصی در چهار کارگروه تخصصی "پژوهش"، "امور تربیتی و تبلیغ"، "آموزش منابع انسانی" و "آموزش و برنامه ریزی درسی" و همچنین دو نشست تخصصی به تفکیک دبیران ستادی و استانی برگزار می گردد.

مدیر دفتر ستاد همکارهای حوزه و آموزش و پرورش در تهران، انسجام و تبیین برنامه های ستاد را از مهم ترین اهداف برگزاری این هم اندیشی دو روزه اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: روز دوم و اختتامییه هم اندیشی هشتم که در مجتمع شهید آوینی شهر مقدس مشهد برگزار می گردد، با جمع بندی مباحث به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام 18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha