پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور در دیدار رئیس پلیس راهور کشور توصیه هایی را برای بهبود هرچه بیشتر مقوله راهنمایی و رانندگی در جاده ها و کاهش تلفات جاده ای ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار که با حضور جمعی از فرماندهان پلیس راهور ناجا برگزار شد، اظهارداشت: به تدریج شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای و ساماندهی امور ترافیکی هستیم.

عضو خبرگان رهبری با ارائه شش کلید و عنصر موثر در امر بهبود هرچه بیشتر کیفیت حمل و نقل جاده ای گفت: "استاندارد سازی وسایل نقلیه"، "ساخت و ساز راه ها و جاده ها"، " اطلاع رسانی"، " دقت بیشتر مراحل صدور گواهینامه"، " ساماندهی و بهبود سامانه حمل و نقل درون شهری و برون شهری" و " آشنا کردن شهروندان با قوانین راهنمایی و رانندگی" از جمله مواردی است که رعایت و حتی گوشزد آن به متولیان امر توسط پلیس راهور می تواند تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت موجود ایفا کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در موارد ذکر شده برخی مربوط به مجموعه پلیس راهور و برخی دیگر مربوط به دیگر سازمان ها و نهادها است که پلیس راهور می تواند با ارائه تمهیداتی نسبت به اصلاح وضع موجود اقدامات مقتضی را انجام دهد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت : هشدارهای مکرر پلیس راهور به دستگاه های مربوطه و پخش انیمیشن های تبلیغاتی کار بسیار ارزشمندی است که نباید از آن غافل شد.

مدیر حوزه های علمیه کشوردر بخش دیگری از سخنانش اقدامات اخیر پلیس راهور را در زمینه اطلاع رسانی و نهادینه ساختن قوانین راهنمایی و رانندگی قابل تحسین عنوان کرد و گفت: ساخت برنامه های مرتب و منظم آموزشی در رسانه ملی عامل موثری در تغییر نگاه مردم نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که باید با جدّیت دنبال شود.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک خواننده IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    دو نکته برای شما اولا اگر همین حرف ها را یک استاد دانشگاه درباره حوزه و دین بزند حضرات می گویند افراد غیر کارشناس نباید درباره دین اظهار نظر کنند... دوما این که شما خودتان هنوز نتوانسته اید حوزه را رو به راه کنید هنوز نمی دانید دولتی هستید یا مردمی نمی دانید تحول حوزه را چه کنید. بعد آنقدر وقت دارید که از این حرفها می زنید. خودم چند سال پیش خدمت همین آقای بوشهری رسیدم گفتم شما از کامپیوتر استفاده می کنید گفت من وقت ندارم...