شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همکاری‌ها

هشتمین هم اندیشی سالانه دبیران ستادی و کمیته های استانی ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، از امروز به مدت دو روز، در جواربارگاه رضوی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری حوزه از مشهد، هم اندیشی هشتم دبیران ستادی و کمیته های استانی ستاد همکارها، صبح امروز با قرائت پیام مشترک آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور و دکتر فانی، وزیرآموزش و پرورش، در مرکز شماره 2 آموزشی و رفاهی فرهنگیان مشهد آغاز به کار کرد.

این هم اندیشی در دو بخش کلی دبیران کمیته های ستادی و استانی ستاد همکاری ها در مشهد مقدس در حال برگزاری است. در بخش دبیران ستادی، نمایندگان دوایر ستادی وزارت آموزش و پرورش و مرکز مدیریت حوزه های علمیه و در بخش دبیران استانی هم معاونین پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که دبیر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در استان ها نیز هستند، در هم اندیشی هشتم حضور دارند.

در آیین افتتاحیه هم اندیشی هشتم ستاد همکاری ها، حجج الاسلام والمسلمین جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه ها و عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه، به عنوان سخنرانان ویژه به ایراد سخن پرداختند.

مهندس نوید، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، دکتر کفاش، معاون پژوهش و فرهنگی آموزش و پرورش و حجت الاسلام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از دیگر سخنرانان نوبت صبح روز اول هم اندیشی هشتم می باشند.

در نوبت عصر اولین روز هم اندیشی نیز نشست های تخصصی در چهار کارگروه تخصصی "پژوهش"، "امور تربیتی و تبلیغ"، "آموزش منابع انسانی" و "آموزش و برنامه ریزی درسی" و همچنین دو نشست تخصصی به تفکیک دبیران ستادی و استانی برگزار می گردد.

برپایه این گزارش، روز دوم و اختتامیه هم اندیشی هشتم که در مجتمع شهید آوینی شهر مقدس مشهد برگزار می گردد، با جمع بندی مباحث به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha