پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غفاری پور اصفهان

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:وظیفه امروز روحانیون و مبلغان دین این است که اسلام ناب نبوی و علوی را معرفی کند تا ماهیت اسلام تکفیری، مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در اصفهان، حجت الاسلام رضا غفاری پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان  امروز در حاشيه نشست خبري فرماندهان سپاه به مناسبت هفته بسيج در گفتگو با خبرنگارما ، درباره اهم فعالیت های علمی و فرهنگی با محوریت قیام عاشورا در عصر حاضر اظهار کرد: به نظر من آنچه که وظیفه روحانیون است این می باشد که برای مردم از تریبون ها و منابری که در اختیار داریم باید چرایی و دلایل وقوع حادثه عاشورا را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه همچنین باید از حربه های دشمنان امام حسین (ع) در آن زمان برای عبرت و درس گیری امروز مردم سخن گفت، افزود: باید با توجه به این مسائل وضعیت امروز خود را بهتر ترسیم نماییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: آنچه که در کربلا به چشم می خورد این بود که یزید و بنی امیه سعی کردند از جهل مردم استفاده کنند و مردم را در مقابل امام معصوم قرار دهند.

حجت الاسلام غفاری پور به بیان تعبیر امام صادق درباره سیدالشهدا(ع) در زیارت اربعین پرداخت و خاطرنشان کرد: در این زیارت امام صادق معتقدند که امام حسین(ع) خون قلبشان را دادند تا مردم از حیران و سرگردانی و جهالتی که در آن قرار داشتند خارج شوند.

وی با بیان اینکه در متن وصیت امام حسین(ع) نیز اینگونه برداشت می شود که اسلام آن زمان از مسیر اسلام نبوی و اسلام علوی منحرف شده بود، گفت: در آن زمان اسلام بنی امیه به مردم عرضه می شد و مردم نیز دنباله روی همین اسلام بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه دشمن اگر بتوانند اصل اسلام را نابود کند به یقین از این کار فروگذار نمی کند، تصریح کرد: دشمنان هرکجا که قدرتشان به نابودی اصل اسلام نرسد و خطر روشن شدن ماهیتشان برای مسلمانان وجود دشته باشد، به دنبال معرفی اسلام انحرافی و اسلام بدلی می روند که مردم قدرت تشخیص آن را نداشته باشند.

وی تأکید کرد: وظیفه امروز روحانیون و مبلغان دین این است که اسلام ناب نبوی و علوی را معرفی کنند تا ماهیت اسلام تکفیری، سکولار و دیگر فرقه های انحرافی اسلام و حتی انحرافاتی که برخی دشمنان در لباس شیعه در حال ایجاد آن هستند و به خورد برخی عزاداران می دهند، مشخص شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha