جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گرامی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم بر لزوم تقویت وحدت اسلامی بین شیعه و سنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت‌الله محمدعلی گرامی قمی روز چهارشنبه در دیدار مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات اظهار کرد: انتخاب مشاور امور روحانیت برای وزارت کشور منشا خیر و برکت است و امیدواریم همه وزیران کابینه نسبت به انتخاب مشاور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه اقدام کنند.

وی نظارت بر فعالیت مشاوران امور روحانیت استانداران کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتباط با مراجع تقلید، بزرگان حوزوی در استان‌ها و شهرها، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها کار مهمی است که امیدواریم بر آن اهتمام داشته باشید.

استاد حوزه علمیه قم با تحسین عملکرد رئیس جمهور و وزیر کشور اظهار کرد: آقای روحانی فردی بااستعداد و خوش فکر است که ما از گذشته، از وضع ایشان اطلاع داریم و امیدواریم کارهای مسئولان به نتایج خوبی دست یابد.

آیت‌الله گرامی با اشاره به حساسیت‌های جامعه جهانی و کشورمان، توصیه کرد که در مسائل مربوط به شیعه و سنی، رفع اختلافات و تقویت وحدت اسلامی مورد توجه باشد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام داود نمازی گزارشی از فعالیت‌های دفتر مشاورت وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات ارائه کرد.

وی برقراری تعامل دوسویه بین روحانیت و وزارت کشور را هدف اصلی راه اندازی این دفتر در قم ذکر کرد و گفت: تاکنون جلسات مختلفی در برخی استان‌ها برای دریافت پیشنهادات و دغدغه‌های بزرگان حوزه و ائمه جمعه و جماعات برگزار شده که نتایج خوبی هم در پی داشته است.

حجت‌الاسلام نمازی از دیدار مشاوران امور روحانیت استانداران کشور با مراجع تقلید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha