جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علی بن ابیطالب (ع) لارستان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) لارستان با اشاره به برنامه های متنوع این مدرسه از فارغ التحصیلی هزار طلبه خبرداد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) لارستان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شيراز به تشريح مهمترين اقدامات اين حوزه پرداخت و گفت: توسعه مدرسه علميه برادران و خواهران در اين شهرستان و فارغ التحصيل شدن بيش از هزار طلبه در اين مدرسه از مهمترين فعاليت هاي اين حوزه است.

وي افزود: بسياري از فارغ التحصيلان سطح 2 و 3 مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) لارستان در حال حاضر مشغول به فعاليت هاي مختلف علمي و فرهنگي در عناوين مختلفي همچون ائمه جماعات، استاد و مدير مدارس علميه، سازمان تبليغات، قضاوت، وكالت و ... در سراسر كشور هستند.

حجت الاسلام موسوي، در تبيين برنامه هاي جذب دانش آموزان به حوزه علميه  هم گفت: با همكاري مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) هر ساله در فصل تابستان 60 دانش آموز از روستاهاي مختلف شهرستان به اين مدرسه آمده و مشغول به تحصيل قرآن و تاريخ  شده و از این افراد استعددهای برتر برای ورود به حوزه شناسایی می شوند.

مدیر مدرسه علمیه لارستان، به تشريح سطح علمي اين حوزه پرداخت و ادامه داد: اين مركز با حضور 28 استاد كه 5 تن از آنان داراي سطح 2 و 3 و همچنين 9 استاد فقه و اصول و ادبيات از قم بوده و بقيه اساتيد از فارغ التحصيلان همين حوزه مي باشند.

وي توجه به ورزش را از دیگر برنامه های این  حوزه عنوان و در همین زمینه بيان داشت: يكي از طلبه هاي اين حوزه سال گذشته در مسابقات تكواندو جهان مقام سوم را كسب كرده و امسال نيز قصد شركت در مسابقات تكواندو مالزي را دارد كه اميدواريم به مقام اول برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha