جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 339761
۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کنگره آصفی

کنگره «اسوه زهد جهاد و اجتهاد» بزرگداشت آیت الله شیخ مهدی آصفی با حضور اندیشمندان ایرانی و خارجی در مدرسه عالی امام خمینی (ره) قم آغازشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد دبیر همایش و حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ارائه سخن پرداختند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت این مجاهد فقیه از دیگر بخش های این همایش بود.

از دیگر سخنرانان این برنامه می توان به آیت الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران و عضو شورای عالی حوزه های علمیه اشاره کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس جامعه المصطفی دقایقی به شرح ویژگی های اخلاقی و رفتاری آیت الله آصفی در حوزه های گوناگون خواهد پرداخت.

از دیگر سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه است که وی دقایقی در ایی همایش به سخنرانی خواهد پرداخت.

سخنرانی محمد جواد صاحبی دبیر علمی همایش از دیگر بخش های این مراسم است که وی به توضیح و شرح مقالات ارائه شده به همایش می پردازد.

گفتنی است این همایش با سخنرانی آیت الله آصفی از علمای برجسته حوزه علمیه نجف و جهان اسلام پیش از ظهر امروز به کار خود پایان می دهد.

همچنین رونمایی از 31 اثر منتشره از ایشان و مقالات ارائه شده به همایش از دیگر بخش های این مراسم می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha