سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مکارم

حوزه/ حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفتند: آیت الله آصفی را سال ها می شناختم. ایشان مردی است عالم، دانشمند، وارسته و صاحب افکار معتدل که از منظر بسیاری از علمای قم و نجف بهره مند شده و صاحب تالیفات پرمغز و پرمعناست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید در پیامی به همایش بزرگداشت آیت الله آصفی که  بخشی از آن در این همایش قرائت شد تصریح کردند: قبل از هر چیز تشکیل همایش را که برای بزرگداشت یکی از چهره های مخلص و اثرگذار روحانیت شیعه انجام شده به همه عزیزان و همه دست اندرکاران تبریک می گویم. آیت الله آصفی را سال ها می شناختم. ایشان مردی است عالم، دانشمند، وارسته و صاحب افکار معتدل که از منظر بسیاری از علمای قم و نجف بهره مند شده و صاحب تالیفات پرمغز و پرمعناست.

حضرت آیت الله مکارم تصریح دارند: از ویژگی های ایشان، جامعیت علمی است که به شهادت بزرگان، تالیفات شامل مباحث فقهی، تفسیری، ولایی و اخلاقی است.

در مسائل سیاسی بحمدالله صاحب نظر و در مسائل اجتماعی و خدمت به محرومان دارای فعالیت چشمگیر و از نظر اخلاقی دارای تواضع و نام و نشان هستند.

ایشان در پایان این پیام آورده اند: توفیقات الهی به طور گسترده شامل حال ایشان بوده و امیدواریم همچنان موفق بمانند بار دیگر از زحمات دست اندرکاران تشکر می کنم و به محضر شما عزیزان سپاس گفته و همه شما را به خداوند بزرگ می سپارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha