پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
واعظی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره تجلیل و بزرگداشت عالمان دین گفت: این جلسه یادسپاری بر اصالت‎ها و ارزش‎هایی است که قوام و دوام حوزه‎های علمیه بر آنهاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین احمد واعظی در کنگره  بزرگداشت آیت الله آصفی از علمای عراق اظهارداشت: علم وجهاد فی سبیل الله، خدمت به خلق و ویژگیهایی به تمامه در منش، گفتار و رفتار و شخصیت آیتالله آصفی جمع است؛ قطعا این جلسه یک جلسه تشریفاتی نیست بلکه اهداف بزرگی در این همایش داریم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بیان کرد: سعی داریم در این همایش با احیای آثار و مطرح کردن شخصیت ایشان، فضلا و طلاب جوان حوزههای علمیه را به این مطلب مهم دعوت کنیم که امکان دارد شخصی در صحنه سیاست، علم و تحقیق و نگارش حضور داشته باشد و مستضعفین و فقرای امت را فراموش نکند.

وی افزود: با برگزاری این همایش به دنبال آن هستیم که نشان دهیم که می توان در عین مراتب علم و تقوا فروتن، متواضع نیز بود.

وی با تشکر از اعضای شورای سیاستگذاری این همایش، گفت: در این همایش کاری بزرگ انجام شد و کاری که در حد معمول باید در طول 2سال انجام می‌شددر 6 ماه انجام شد.

حجتالاسلام والمسلمین واعظی بیان کرد: تمام آثار این دانشمند بزرگ جمع آوری شد و با بازنگری و تدوین بیش از سی جلد کتاب، تمام منشورات و مکتوبات ایشان ا به زیور طبع آراسته شده است.

وی گفت: عشق و علاقه همه دست اندرکاران این همایش است که باعث شد که این همه برکات در این مدت ایجاد شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha