جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: ارتقاء و رشد جایگاه علمی حوزه و رفع دغدغه های بزرگان از اهداف مسئولان و مدیران حوزه است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، امروز در نشست مدیران آموزش مدارس علمیه استان قم، که در مجتمع ولایت، برگزار شد، برطرف شدن دغدغه های بزرگان حوزه را هدف همه مسؤلین در حوزه عنوان کردو گفت: جامعه مدرسین  حوزه، ستاد مرکزی و دیگر نهادی حوزوی و حتی مدیران استانی، برای ارتقاء جایگاه علمی حوزه و رفع دغدغه های  بزرگان حرکت می کنند. 

مدیر حوزه علمیه استان قم افزود: وضعیت مدارس علمیه به گو نه ای است که مورد رضایت بزرگان حوزه می باشد، و این از برکت تلاش‌های مدیران مدارس است.

وی اظهار داشت: وقتی همه مدیران در راستای پویایی حوزه و رفع دغدغه های بزرگان در زمینه های مختلف با مدیریت همکاری می کنند، سلیقه ها مشکلی را در روند کار به وجود نخواهد آورد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال یادآورشد: وقتی همه، با همفکری، در حال پیش برد روند اهداف آموزشی و علمی حوزه باشند، خللی در کار ایجاد نمی شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم ادامه داد: مدیر کسی است که باهمکاری دیگر مسؤلین بهترین مدیریت را در جهت ارتقای کارها، پیش برد اهداف و مدرسه محوری،  بدون هیچ تنشی انجام بدهد، این مدیریت ارزش دارد و در این نوع مدیریت  لازم نیست از هیچ گونه فشارو تحکمی  استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال گفت: مدرسه محوری، یعنی در چار چوب ضوابط مدارس، کار را به مدیران مدارس واگذارکنیم و این نوع مدیریت، کارها را بهتر پیش می برد، زیرا هم ضابطه مند است و هم براساس همکاری مدیران در بخشهای مختلف صورت می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال خاطر نشان کرد:  مدیران  مدارس باید بدانند، طلبه نباید رها شود، این نوع کارها به حوزه صدمات جبران ناپذیری وارد می کند، زیرا باید بدانیم این طلبه یا بدرد حوزه می خورد و یا نمی خورد که در این صورت باید از طریق مجرای قانونی اقدام شود.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در پایا،ن خواستار همکاری بیشتر مدیران مدارس در رفع موانع و مشکلات برای طلاب در زمینه ای آموزشی و رفاهی شده است .

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha