شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: تعامل وزارت ارشاد با حوزه های علمیه و مراجع باید از روی اعتقاد و باور باشد، متولیان این نهاد فرهنگی از رهنمودها و فرمایشات مراجع تقلید و علما بهره گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه و حساسیت های قم نسبت به استان های دیگر متفاوت است، اظهار داشت: قم خاستگاه انقلاب می باشد و به همین دلیل ممکن است اقداماتی که در شهرهای دیگر صورت می گیرد در قم پاسخگو نباشد.

وی با بیان اینکه انتظارات در قم متفاوت از دیگر استان های کشور است، ابراز داشت: صداوسیما و وزارت ارشاد از نهادهایی هستند که ارتباط آن ها با عالمان دین و مراجع تقلید مهم و تاثیرگذار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: صداوسیما همواره مورد توجه علما است و ضرورت دارد که این نهاد به دلسوزی های علما توجه کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: لازم است متولیان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط بیشتری با قم داشته باشند، چرا که رفت و آمدهای فصلی کارایی زیادی ندارد.

وی با بیان اینکه تعامل وزارت ارشاد با حوزه های علمیه و مراجع باید از روی اعتقاد و باور باشد تا نتیجه مناسبی داشته باشد، ابراز داشت: انتظارات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار زیاد است و متولیان این نهاد فرهنگی از رهنمودها و فرمایشات مراجع تقلید و علما بهره گیری کنند.

اما جمعه قم با قدردانی از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز داشت: شما فرزندان انقلاب هستید و باید قدردان شخصیت های نظام و سران سه قوه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه در گذشته آرزوی حضور مدیران استانی را داشتیم که پایبند به ارزش های اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: امروز مدیران استانی متدین و نسبت به حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب معتقد هستند.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha