جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نواب گلستان

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: در حال حاضر تمام کسانی که با حوزه علمیه در ارتباط هستند، در امر تصمیم سازی دخیل می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، در نشست مشترک مدیران و اساتید مدارس علمیه استان گلستان که با حضور معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور در مدرسه رضویه گرگان برگزار شد، با اشاره به تغییر رویکرد در شورای عالی حوزه، گفت: در دوره های قبل، شورا به شکل مطالعاتی به تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل‌ها می‌پرداخت، اما در دوره ششم رویکرد جدیدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در توضیح رویکرد جدید گفت:  براساس این رویکر، جوشش نیازهای حوزه های علمیه از مدارس است، به طوری که مدارس نیاز‌های خود را به مدیریت استان اعلام کرده و مدیریت استان نیز آن‌ها را به شکل طرح تنظیم و به مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارسال نماید و پس از تصحیح به شورای عالی ارائه گردد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه افزود: در واقع می‌توان گفت پیش از این تصمیم سازی برعهده شورای عالی بود، اما در حال حاضر تمام کسانی که با حوزه علمیه در ارتباط هستند، در امر تصمیم سازی دخیل می‌باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha