سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیران قم

حوزه/ نشست هم اندیشی معاونین آموزش مدارس حوزه علمیه استان قم امروز در مجتمع ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سجودی، معاون آموزش حوزه علمیه استان قم در این نشست به تشریح  برنامه های  این معاونت پرداخت وگفت: تدوین آئین نامه های مسابقات علمی در سطح مدارس قم، برای اولین بار پیشنهاد شد و در 3 مرحله مدرسه علمیه، استان و کشور به اجرا درآمد و با درخشش مدراس علمیه قم همراه شد.

وی افزود: تدوین اردوهای تابستانی در گذشته به صورت سلیقه ای صورت می گرفت و در این آیین نامه به صورت هدفمندو با هدف ارتقاء درسی طلاب ممتاز، تقویت ضعف بنیه علمی و تکمیل نواقص  در پایه های 1 تا 6 در تابستان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام سجودی اظهارداشت: برای بهترشدن فرایند نواقص نرم افزار ثبت نام تولید شد، این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا نواقص هر پایه را به ترتیب انتخاب کند.

وی ادامه داد ساماندهی  وضعیت انتقال طلاب که در گذشته به صورت دستی صورت می گرفت و مشکلات زیادی را به همراه داشت، ولی با طراحی نرم افزار، امیدورایم انتقال مشکلات گذشته طلاب به پایان برسد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان افزود: انتقال طلبه  باید با همفکری مدیران اجرا شود تا هم طلبه با مشکل مواجه نشوند و هم قوانین به درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که طلاب نسبت به حوزه بدبین شوند، بر همکاری  بیشتر مدیران مدا رس با  معاونت آموزشی در بخش  انتقالات اجباری تاکید کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha