پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسئول بسیج طلاب و روحانیون ایلام

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام بسیج را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی خواند و گفت: بصیرت از شاخصه های مهم جامعه بسیجی است.

حجت الاسلام نبی لوایی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در ایلام، بسیج را با توجه به بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، مظهر اقتدار و پشتوانه تمام نشدنی نظام و انقلاب دانست و اظهارداشت: بسیج شجره طیبه انقلاب و اسلام است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام با بیان این که امام خمینی (ره) بر تشکیل بسیج در قشر دانشجو و طلبه تاکید داشتند، افزود: بصیرت و هوشیاری از ضرورت های جامعه بسیجی است و همه به ویژه طلاب و دانشجویان باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

وی، با تاکید براین که بسیج مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است، به برنامه های بسیج طلاب استان ایلام در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: عمق بخشی و تعالی پایگاه های مقاومت از اهداف اصلی برنامه های این هفته می باشد.

حجت الاسلام لوایی، برگزاری همایش گرامیداشت هفته بسیج برای خواهران و براداران به صورت مجزاء، برپایی کرسی های آزاد اندیشی، غبارروبی مزار شهداء، حضور گروه های طرح صالحین در نماز جمعه بصورت دسته جمعی و چندین برنامه بصیرتی دیگر را  از برنامه های این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha