جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی پناه

حوزه/ مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پایگاه‌های بسیج در اکثر قریب به اتفاق مدارس علمیه خواهران فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و سازمان بسیج روحانیان منعقد شده است، فعالیت‌های بسیج در واحدهای آموزشی تربیتی حوزوی خواهران نیز اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیر مدرسه علمیه یکی از طلاب را به عنوان مسئول پایگاه به سازمان بسیج معرفی می‌کند و با تایید بسیج، این طلبه به عنوان مسئول بسیج مدرسه علمیه به فعالیت می‌پردازد.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیج در سایر نهادها، در واحدهای آموزشی تربیتی خواهران نیز اجرا می‌شود، اضافه کرد: این فعالیت‌ها هم‌راستا با وظایف تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌رود و طلاب در اجرای آنها مشارکت دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های پایگاه‌های بسیج حوزه‌های علمیه خواهران در ایام هفته بسیج، اظهار کرد: تبیین  نقش بسیج در حراست از آرمان‌های امام خميني(ره) و برپایی نمایشگاه از فعالیت‌های انجام شده توسط بسیج از جمله اقدامات و فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران در ایام هفته بسیج است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha