جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استعمار فرهنگی

حوزه / در شرایط جنگ نرم، وجود و اوصاف حضور مساجد در خنثی سازی توطئه ها ی دشمنان با رهبری و محوریت ائمه جماعات و روحانیون از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سرهنگ دوم پاسدار علی مقواساز ، عصر امروز در گردهمایی بزرگ ائمه جماعات، فرماندهان بسیج  و هیئت امنای مساجد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد:  امروز به واقع با بررسی اجمالی شرایط جامعه در می یابیم که در جنگ بزرگی قرار داریم.

وی بیان کرد: متاسفانه در شرایط حاضر شاهد هستیم که گروه های انحرافی و فرق ضاله بهایت و امثال لهم به صورت علنی درحال تبلیغ و فعالیت علیه اسلام هستند و عده ای جاهلانه یا خائنانه در صدد دامن زدن به آتش تفرقه بین مذاهب می باشند.

وی گفت:با این وجود و اوصاف حضور مساجد در خنثی سازی توطئه ها ی دشمنان با رهبری و محوریت ائمه جماعات و روحانیون از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مقوا ساز، در ادامه گریزی هم به مسائل  و آسیب های اجتماعی ناشی از ماهواره های و شبکه های اجتماعی  زد و تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها جبه های که می توانند جوانان، خانواده ها و نسل آینده را از توطئه های دشمنان مصون بدارد، مساجد است.

وی اذعان داشت: حقیقتا مساجد بهترین پایگاه، بهترین مآوا و سنگر برای  نسل جوان در قابل تهاجمات دشمنان است، تاثیر گذاری مساجد و ائمه جماعات و بسیجیان در محلات در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان برکسی پوشیده نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) عنوان کرد: هیچ یک از افراد جامعه علی الخصوص بسیجیان و قشر مذهبی جامعه نباید از  خطری که از کبود مساجد و یا ضعف مساجد در جامعه نسل جوان و نوجوان ما را تهدید می کند غافل شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha