پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تسخیری

حوزه/ مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام گفت: هدف تکفیری ها جدا کردن ملت از اسلام است و اسلام را به چالش بکشانند که باید نسبت به این امر هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله تسخیری امروز در روز دوم کنگره جریان های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام گفت: برگزاری این نشست بسیار مهم و اساس است و موجب می شود تا اختلافات از بین رفته و جریان تکفیری ها شفاف سازی شود.

وی گفت: باید از شکل گیری این همایش قدردانی کنیم و این همایش می تواند نقش موثری در کاهش جریانات تکفیری داشته باشد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام با بیان این که همه جلسات ما باید زیر نظر علما باشد گفت: جلسه ای برگزار نکردیم که زیر نظر علمای اسلام نباشد و این مسئله نشان می دهد که این کنفرانس هدف بزرگی دارد که هدف آن بررسی یک مشکل عظیم و بزرگی است که در پدیده تکفیر مجسم شده است.

آیت الله تسخیری ادامه داد: این پدیده از یک عامل داخلی نشات گرفته با کمک عوامل خارجی دیگر و تعدادی از کسانی که خودشان را منتسب به اهل علم می دانند و عامل ایجاد این پدیده شده اند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام گفت: هدف تکفیری ها جدا کردن ملت از اسلام است و اسلام را به چالش بکشانند که باید نسبت به این امر هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تکفیری ها به جان اسلام افتاده اند و با اعمال تخریبی خود می خواهند علیه مسلمانان قیام کنند و به نام اسلام به اسلام ناب ضربه بزنند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha