جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مقتدایی

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به این که خشونت ها و اعمال غیرانسانی ربطی به اسلام ندارد، گفت: اجماع علمای مسلمین بر این مسئله متفق هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مقتدایی، عصر امروز در دومین روز کنگره جهانی جریان های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام با اشاره به اینکه این بسیار عظیم و مبارک است، اظهار داشت: علمای شیعه و سنی در یک محفل اجتماع کرده اند و این مسئله نشان گر وحدت علمای دین است. 

وی با بیان اینکه هدف از این کنگره برقراری اجماع علیه تکفیر است، تصریح کرد: آنچه که داعشی ها و تکفیری ها به عنوان اسلام معرفی می کنند، ارتباطی به اسلام ندارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه خشونت ها و اعمال غیرانسانی ربطی به اسلام ندارد، گفت: اجماع علمای مسلمین بر این مسئله متفق هستند.

آیت الله مقتدایی با تقدیر از ابتکار حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حضرت آیت الله سبحانی، اظهار داشت: امید است علمای اسلام که محور اتحاد مسلمانان هستند و از نفوذ برخوردارند، اهداف و ثمرات  این اجلاس را برای مردم بیان کنند تا اگر در بین مسلمین کسانی هستند که زمینه انحراف دارند، متوجه باشند و از غفلت خارج شوند و فریب افکار تکفیری ها را نخورند.

انتهای پیام/313 /33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha