جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان این که تجلیل از بسیج در واقع تجلیل از شجره طیبه ای است که حضرت امام (ره)ایجاد کردند گفت: طلاب بسیجی بصیرت خود را با تبعیت از ولایت فقیه نشان می دهند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال  امشب در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از طلاب ممتاز بسیجی، گفت: امام راحل احیا گر اسلام ناب محمدی(ص) است؛ ایشان با تفکر نورانی و بزرگی که داشتند، توانستند گردوخاک عظیمی که توسط نظام های طاغوتی به ظاهر اسلام  و جامعه اسلامی نشسته بود را کنار زدند و چهره نورانی اسلام ناب را به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: امام راحل توطئه دشمنان را برای جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب را نقش بر آب کردند؛ تجلیل از بسیج در واقع تجلیل از شجره طیبه ای است که ایشان ایجاد کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قم تصریح کرد: هر امتی که بخواهد از آرمان اصیل خود در مقابل اهداف شوم استعمارگران دفاع کند باید از بسیج مردمی در مقابله با آنها استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: در عراق و سوریه و لبنان و....این قضیه صدق می کند و هر امتی که بخواهد استقلال خودش را در مقابل استعمارگران حفظ کند باید از این ثمره طیبه و این ایده نورانی امام راحل در نظام مقدس اسلامی بهره ببرد.

وی افزود: بسیجیانی که از پایگاه هایی مقاومت در واحدها و مدارس علمیه قم در این صف مبارک هستند و بصیرت خود را با تبعیت از ولایت فقیه نشان می دهند.

مدیر حوزه علمیه قم تصریح کرد: تیپ 83  تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع) در همه جریانات نظام و انقلاب و برای احترام به کسانی که در مسیر دفاع از انقلاب جان خود را به کف دست گرفته اند همیشه حاضر بوده و ایفای نقش کرده است.

مدرسه فیضیه مرکز ثقل انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: مدرسه فیضیه مرکز ثقل انقلاب اسلامی است و امروز بسیج این مدرسه نیز نمونه است و همیشه در همه برنامه های مرتبط با حوزه و انقلاب پیشگام بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha