جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمودی کرمانی‌ها

مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌های قم گفت: بسیج وظیفه دارد اهداف نظام و انقلاب را بازخوانی کند و در راستای اجرایی کردن منویات رهبری گام بردارد.

حجت الاسلام  محمودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که رسالت بسیج در حوزه با مراکز دیگر متفاوت است اظهار کرد: همان طور که قشر روحانی بیشترین تعداد شهید را در بین اقشار مختلف جامعه تحویل اسلام کرده است روحانیون در برنامه‌های بسیج نیز باید فعال و پیشتاز باشند.

علمدار بسیج

وی با اشاره به این که در اولین گام حوزه، باید فرهنگ بسیجی را در مجموعه خودش پیاده کند گفت: علمدار بسیجیان مقام معظم رهبری است و حوزویان باید ابتدا رهبری را درک کرده و سپس با توجه به ظرفیت‌های خود اهداف رهبری را در مجموعه خود پیاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌های قم بیان کرد: جانبازان جنگ تحمیلی و قطع نخاعی‌هایی که سلامتی خود را فدای اسلام و انقلاب کردند همواره بیان می‌کنند که اسلحه ما تفنگ بود و توانستیم دشمن را عقب برانیم و اگر شما امروز می‌خواهید بسیجی باشید، باید با قلم و بیان خود در راستای اجرایی کردن منویات رهبری گام بردارید.

وی تصریح کرد: امنیتی را که در کشور داریم و می‌توانیم بدون دغدغه درس بخوانیم، مدیون این شجره طیبه‌ای هستیم که امام و شهدا در این کشور گسترانیدند و باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام محمودی افزود: در هفته گرامیداشت بسیج، وظیفه داریم که اهداف نظام و انقلاب را بازخوانی کنیم و بیعت مجددی با امام (ره) و شهدا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بسیج دچار آسیب نشود باید به‌روزرسانی شود و توجه بسیجیان به بیانات مولا و رهبر کشور باشد و اگر بفهمیم که مقام معظم رهبری از بسیجیان چه می‌خواهد و در راستای این بیانات قدم برداریم بسیج هیچ گاه دچار آسیب نمی‌شود.

مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها با اشاره به اینکه بسیج یک مجموعه فراجناحی است گفت: اصل نظام با وجود بسیج پابرجا است و اگر بخواهیم همچنان در بسیج موفق باشیم، باید مانند شهدا و جانبازان بدون هیچ چشمداشتی از این مملکت دفاع کنیم و گوش به فرمان رهبری باشیم و جان خود را اهدا کنیم.

وی ادامه داد: امروز اگر بخواهیم در برابر یاوه‌گویی‌های غربی ها و تکفیری‌ها بایستیم، باید پشت سر رهبری که خواسته امام(ره) و شهدا است  حرکت کنیم.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در مدرسه علمیه کرمانی‌ها به مناسبت هفته بسیج گفت: در هفته بسیج برنامه‌های ویژه‌ای در این مدرسه برگزار می‌شود تا طلاب این مدرسه را با اهداف بسیج و جریان‌های تکفیری و مذاکرات هسته ای بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha