پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سفیران

امام جمعه سعادت شهر با تاكيد بر لزوم راه اندازی حوزه علميه در كنار موسسات عالي شهرستانها، از تاسيس مدرسه علميه سفيران هدايت سعادت‌شهر در سال جاري خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ علي طالبي‌ن‍‍ژاد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شيراز، با تاكيد بر لزوم راه اندازی حوزه علميه در كنار موسسات عالي شهرستانها، از تاسيس مدرسه علميه سفيران هدايت سعادت‌شهر در سال جاري خبر داد و گفت: اين  مدرسه در سال تحصیلی جدید با 10 طلبه فعاليت خود را آغاز كرده و از سال آينده اقدام به پذيرش طلبه در دوره پنج‌ساله تحصيلي خواهد كرد و طلاب پس از فارغ‌التحصيلي، مشغول تبليغ در سطح استان خواهند شد.

امام جمعه سعادت‌شهر، کم توجهی به فرهنگ اسلامی را از آسیب های جامعه برشمرد و ادامه داد: هجمه بالاي رسانه‌هاي بيگانه و شبكه‌هاي ماهواره‌اي و عدم فعاليت كافي در زمينه فرهنگي، فرهنگ اسلامی جامعه را تحت الشعاع قرار داده است.

حجت‌الاسلام‌طالبي نژاد، پاسخ به شبهات و رفع نيازهاي فكري و اعتقادی مردم به ویژه جوانان را از ماموریت های روحانیت به ویژه ائمه جمعه ذکر کرد و گفت: باید نسل جوان را در برابر هجمه ها واکسینه کرد.

وی در پایان از برگزاري 20 نشست با موضوع "نماز" در سطح مدارس سعادت شهر با حضور خانواده‌ها خبر داد و تصریح کرد: ترويج فرهنگ اسلامی و مقابله با هجمه های فرهنگی نیازمند مشارکت همه دستگاه هاست که در این راستا جلساتي با نهادهاي فرهنگی، اجرايي، انتظامی، قضايي و ... شهرستان برگزار شده است

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha