جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردبیلی

حوزه حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به قطب مهم علمی کشور و منطقه تبدیل شده است، امیدوارم که این دانشگاه بتواند در جهان به خدمات خود ادامه دهد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید در  دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی کوتاه بیان داشتند: من از این که امروز دانشگاه آزاد اسلامی به قطب مهم علمی کشور و منطقه تبدیل شده است خیلی خوشحال هستم به طوری که نمی توانم احساسات خود را بیان نمایم.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی ادامه دادند: دانشگاه آزاد برکتی است برای ایران و امیدوارم که این دانشگاه بتواند در جهان به خدمات خود ادامه دهد.

معظم له در پایان  گفتند:‌ من همیشه دعاگوی شما دست اندرکاران این دانشگاه به خصوص جناب آقای هاشمی رفسنجانی هستم و برای موفقیت روزافزون شما و ایشان دعا می کنم.

 این مرجع تقلید  همچنین از پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد در خصوص تفاهم نامه علمی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد و داشنگاه مفید قم استقبال کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر میرزاده از اهتمام ایشان به مبحث دانشگاه، اعلام آمادگی نمود که در حوزه علم و پژوهش با داشگاه مفید قم سند تفاهم و همکاری امضاء نماید.

رئیس دانشگاه آزاد  در ادامه افزود: دانشگاه آزاد با تلاش های بی وقفه آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگان دیگر همچون حضرت عالی که عضو هیأت موسس هستید و کمک مالی و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) تأ‌سیس شد و امروز به یکی از دانشگاه های مهم منطقه تبدیل شده است.

وی در ادمه بیان داشت:‌ ما در دانشگاه آزاد در کنار فعالیت های علمی اهتماممان بر آن بوده که فعالیت های دینی و آموزش آموزه های دینی سرلوحه کارمان باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha