پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار ایزدی

حوزه / معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: انقلاب اسلامي هديه اي است الهي که در آن شخصيت هاي پيشرو براي اعتلاي اسلام ناب در مقابل اسلام آمريکايي ايثار و جانفشاني کردند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اروميه، سردار ايزدي در مراسم تجليل از حجت الاسلام والمسلمین حسني اظهارداشت: امام راحل مي فرمايند:«انقلاب اسلامي انقلاب ارزش ها است» چراکه تفاوت بنياديني با ساير نهضت ها دارد و آن پيشرو و همگام بودن روحانيت در کنار مردم براي دفاع از اسلام محمدي بوده است.

وي افزود: انقلاب اسلامي انقلاب معناگرايي و انقلاب حسيني زيستن است و بشر امروز سرگشته از مکاتب الحادي به دنبال نجات است  لذا در این شرایط آموزه هاي اسلامي بهترین مأمن برای این بشر می باشد.

وي با اشاره به پيام هاي انقلاب اسلامي به دنيا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي مقدمه انتشار ات عظيم در منطقه است که در صدر قرار گرفتن علما و و مجاهداني چون حجت الاسلام و المسلمین حسني دست استکبار را از دسترسي به خاک کشور کوتاه کرد.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: در طول تاريخ اسلام با توجه به زندگي علماي بزرگ  اولين مسئله اي که جلب توجه مي کند مجاهدت، ايثار و حضور عملي با شهامت است، ارتباط عملي و معنوي با آحاد مردم و بسيجي گونه در صحنه هاي مختلف ظاهر شدن در راستاي تحقق کلمه طييبه لا اله الا الله است.

سردار ايزدي با اشاره به شهيدان آذربايجان غربي چون شهيدان حميد و مهدي باکري و مهدي اميني  تصريح کرد: منطقه آذربايجان غربي خطه دلاورمرداني است که با شط خون در مقابل دشمنان نظام و  دين ایستادگی کردند.

وي در پایان  با بيان شاخصه هاي اخلاقي حجت الاسلام والمسلمین حسني اذعان داشت: بصيرت، هوشياري و پيروي از ولايت فقيه از و مهم ترین شاخصه ها و خصوصيات برجسته اين سردار ملي است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha