جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 340295
۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
شبکه‌های ماهواره‌ای

حوزه/ کارشناس مسائل اجتماعی گفت: ترویج خشونت، ازدیاد زنان خیابانی، ایجاد اختلافات خانوادگی، افزایش دختران فراری، بلوغ زودرس، هوس بازی و...از خطرات و آسیب های استفاده از ماهواره است.

به گزارش گروه استان خبرگزاری حوزه از یزد، ملکوتی نیا، از کارشناسان مسائل اجتماعی، در نشست بصیرتی-سیاسی با موضوع "آسیب های ماهواره و گوشی های تلفن همراه" در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد اردکان، گفت: امروز دشمن با جنگ نرم میدان آمده  و تلفن همراه و ماهواره دو ابزار از اصلی ترین ابزارهای دشمن در این نبرد به شمار می رود.

وی با ذکر یک مثال تاریخی از جنگ نرم، افزود: دشمنان به وسیله ترویج فساد و فحشا، شرابخواری و ...بر آندولس که آن روز مرکز تمدن اسلامی به شمار می رفت، تسلط پیدا کردند.

این کارشناس مسائل اجتماعی یادآور شد: دشمنان با نا امید شدن از راه های نظامی، سعی می کنند با از بین بردن ارزش های دینی و اعتقادی، پایه های نظام اسلامی را سست کنند.

ملکوتی نیا همچنین به برخی آسیب های استفاده از ماهواره اشاره کرد و ابراز داشت: ترویج  خشونت، ازدیاد زنان خیابانی، ایجاد اختلافات خانوادگی، افزایش دختران فراری، بلوغ زودرس، هوس بازی و...از خطرات و آسیب های استفاده از ماهواره است.

کارشناس این نشست در پایان، آگاه سازی آحاد جامعه توسط طلاب و مبلغان را گامی اساسی در کاهش خطرات زیان بار برنامه های  ماهواره ای برشمرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha