پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ملکی

مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: جنگ با شیطان، فرسایشی و طولانی است و هرکس از این مبارزه سربلند بیرون آید می‌تواند بنده خالص خداوند متعال باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» گلستان،‌ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، امروز در نشستی با طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) انبارالوم با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) گفت: امام کاظم (ع) در حدیثی می‌فرماید: "در دین خدا فقیه باشید. کلید بصیرت، دین شناسی است و سبب رسیدن به درجات بلند در دین و دنیاست."

وی در ادامه افزود: برتری فقیه بر سایر بندگان مانند نورانیت خورشید است نسبت به ستاره ها. پس تمام خیر در مسیری است که شما طلاب انتخاب کرده اید، البته رسیدن به درجات بالاتر و قرب الی الله نیازمند همت و پشتکار است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به این که عیار انسان‌ها در مبارزات فرسایشی مشخص می‌شود. تصریح کرد: جنگ با شیطان، جنگی فرسایشی و طولانی است و هرکس از این مبارزه سربلند بیرون آید می‌تواند یک روحانی، مبلغ و از همه مهمتر بنده خالص خداوند باشد.

در ادامه این نشست، اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) به بیان برخی مسائل و مشکلات پرداختند و مدیر حوزه علمیه استان بر ضرورت رسیدگی و رفع مشکلات طلاب تاکید کرد.

همچنین پرونده‌های کادر و اساتید، نحوه تکمیل گزارش ماهانه و نظارت بر برنامه های آموزشی و کلاس‌ها توسط مدیر برنامه ریزی و پشتیبانی و سرپرست معاونت امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان گلستان مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت.

برپایه این گزارش در پایان این نشست، احکام اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق (ع) به آنان اعطا شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha