چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد/ امام جمعه اصفهان

نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به نقش روحانیت در حراست از مکتب اهل بیت(ع)، گفت: شهید مدرس افتخار ایران و تشیع است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، در یادواره شهدای روحانی، در حسینیه سیدالشهدا(ع) اردستان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، اظهار کرد: شهید مدرس افتخار ایران و شیعیان است.

وی با تاکید بر این که ائمه اطهار(ع) برای حفظ تشیع رنج های فراوانی را تحمل کردند، به نقش روحانیت در حراست از مکتب اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) علما را در زمین به ستارگان تشبیه کرده است چون مردم را از تاریکی ها نجات داده و به سوی نور و تکامل هدایت می کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به این که ارزش قلم علما از خون شهدا بالاتر است، چراکه عالمان، شهدا را تربیت کرده‌اند، یادآور شد: عالمان دینی روز قیامت شفاعت‌کننده هستند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان به جایگاه روحانیت در جامعه و ایثارگری آنان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هر چه از انقلاب می‌گذرد، ارزش روحانیت بیشتر برای ما روشن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان این که علما در کشورهای دیگر نیز افتخارآفرینی می‌کنند، اضافه کرد: در بحرین مردم با همیاری شیخ عیسی قاسم، با قدرت جلوی رژیم ظالم آل‌خلیفه ایستاده‌اند

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان با اشاره به این که دشمنان، ایران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند، ابراز داشت: ادله آنها این است که چون ایرانیان همجنس‌بازی را قبول ندارند، لذا حقوق بشر را رعایت نکرده‌اند!!!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha