جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بوشهری + جانبازان

حوزه/ مدیرحوزه های علمیه با اشاره به این که علما، جانبازان و ایثارگران برای حفظ اسلام و انقلاب دچار رنج ها و شکنجه های فراوانی شده اند گفت: مشکلات جانبازی، نه تنها مانع پیشرفت علمی نشده، بلکه تبدیل به یک فرصت جهاد با نفس و فرهنگ، نیز شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،آیت الله حسینی بوشهری، امروز در بازدید از مدرسه علمیه جانبازان با بیان این که حضور جانبازان فضای معنوی خاصی به این مدرسه و جلسه بخشیده است اظهارداشت: جانبازان همان طور که در طول دفاع مقدس منشأ خیرات و برکات زیادی بودند در حال حاضر نیز برای نظام و حوزه دارای آثار و برکات زیادی هستند.

وی به روایتی از حضرت علی (ع) که فرموده است « اگر شما چیزی را برای خدا ترک کرده اید، خدا بهتر از آن را به شما خواهد داد» اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جانبازان کسانی اند که  نعمت سلامتی را برای تکلیف الهی ترک نموده و با خدا معامله کرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که جانبازان به ندای رهبر و ولایت فقیه و قبل از آن به ندای حضرت ولی عصر (عج)  لبیک گفتند و با تمام وجود از خاک و ناموس کشور دفاع کرده اند، اظهار داشت: جانبازی گرچه مشقت هایی برای خود و خانواده به وجود آورده است؛ اما خدا هیچ وقت عمل بندگان را بی پاسخ نخواهد گذاشت و بهترین ثوابها را به آنها عنایت خواهدکرد.     

مدیرحوزه های علمیه با اشاره به این که علما، جانبازان و ایثارگران برای حفظ اسلام و انقلاب دچار رنج ها و شکنجه های فراوانی شده اند، ابرازداشت: مشکلات جانبازی، نه تنها مانع پیشرفت علمی نشده، بلکه تبدیل به یک فرصت، جهاد با نفس و فرهنگ، نیز شده است.    

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: جانبازی یک نمونه از شکر الهی است، زیرا اگرچه جانبازی مشکلات و دردهای به همراه آورده است ولی موجب آمرزش گناهان و بلکه از این بالاتر ترفیع درجات می شود.

حوزه در قبال روحانیون جانباز مسئول است

آیت الله حسینی بوشهری در پایان با بیان اینکه حوزه علمیه در قبال شما مسؤل است اظهار داشت: جانبازان در طول 8 سال دفاع مقدس بی منت و بدون هیچ چشم داشتی  به جامعه، نظام  و انقلاب خدمت کردند وامروز هم جامعه از این آثار آنها بهره های فراوانی برده است، بنابراین باید به فکر این فدائیان و ایثار گران بی منت در جامعه بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha