شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار نقدی

حوزه / رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) علما و حوزه های علمیه و شش هزار شهید در این استان مقدس تاکیدی است بر این نکته است که قم الگوی اسلامی برای جهانیان می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار نقدی عصر امروز طی سخنانی در مجمع عالی بسیج استان قم که در حسینیه سپاه استان برگزار شد گفت: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) علما و حوزه های علمیه و شش هزار شهید در این استان مقدس تاکیدی است بر این نکته که قم الگوی اسلامی برای جهانیان است.

وی با اشاره به این که امروز در دنیای علاقه و شیفتگی به اسلام و تشیع بسیار زیاد شده است، گفت: ما باید در زمانه حاضر که حساسیت و ویژگی های خاصی دارد، بتوانیم به کمک بسیجیان خود پیام دین را به اقصی نقاط عالم انتقال دهیم و قم در این میان با توجه به جایگاه خاص خود باید پیشگام باشد.

نقدی با اشاره به این که فقط به دنال اجرای طرح های عملی و بسیجی  در کشور باشیم ابراز داشت: باید با فرهنگ و روحیه بسیجی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله طرح های کشاورزی گام برداریم.

وی همچنین با اشاره به لزوم افزایش جمعیت و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این باره گفت: ما باید با ترویج فرهنگ فرزند آوری و تلاش برای افزایش ازدواج و ازدیاد جمعیت در راستای تحقق بیان و مطالبات رهبر گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به تهاجم فرهنگی شدید دشمن خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از طریق ابزارهایی چون ماهواره و سایت های مستهجن به دنبال فاسد کردن نسل جوان هستند، باید برای آن چاره ای بیاندیشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha