پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام تویسرکانی بسیج

حوزه/ بهترین معیار یک دانشجوی انقلابی روحیه ظلم ستیزی و خروش برعلیه ستم جهان استکبار مخصوصا شبکه صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویی انقلابی به شمارمی رود که روحیه استکبارستیزی داشته باشد یعنی خروش وایستادگی مقابل استکبارجهانی و صهیونیست ها را همواره مدنظر داشته باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه جریاناتی درداخل دانشگاه ها فعال هستند تا این روحیه ضد استکباری را از دانشجویان ما گرفته و آن ها را به مسائل فرعی و حواشی مشغول کرده و از امور اصلی غافل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با تأکید بر ضرورت بصیرت افزایی دربین قشرجوان جامعه تصریح کرد: امروز بصیرت به عنوان شناخت دوست از دشمن، بصیرت به عنوان شناخت اولویت ها، شناخت سازوکارهای مقابله با دشمن و بصیرت به منزله قطب نمای حرکت دانشجویان انقلابی باید مورد توجه جدی مراکز تربیتی در دانشگاه ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به تعبیری که مقام معظم رهبری که داشته و فرمودند که خدا لعنت کند دستگاه هایی را که نمی گذارند دانشجو سیاسی باشد، افزود: به موازات رشد و جهش علمی دانشجویان، موضوع بصیرت انقلابی باید مورد اهتمام جدی متولیان قرارگیرد،البته دانشجوی سیاسی به معنای دانشجوی با بصیرتی است که طراز انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین درپایان با بیان این که دانشجوی سیاسی ای که بصیرت داشته باشد، باید دوست و دشمن را تشخیص دهد، خاطرنشان کرد: دانشجوی بصیر و انقلابی باید بتواند اولویت ها را تشخیص داده و سازو کارمورد نیازهر مقطع و زمانی را مورد توجه قراردهد. 313/34

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha