چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 340721
۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
مبلغ طرح هجرت

حوزه / مدیر طرح هجرت حوزه های علمیه کشور گفت : بیش از 2 هزار و 885 روحانی در طرح هجرت کشور فعالیت می کنند.

حجت الاسلام غفاری، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه 2885 روحانی هجرت در کشور مشغول به فعالیت هستند اظهار داشت: تعدا 27 نفر از این مبلغین و روحانیون در استان کرمانشاه به طور مستمر و چشمگیر در حال فعالیت هستند.

وی افزود : با توجه به نیازهای منطقه و شرایط شهر و منطقه مورد فعالیت، این  افراد برنامه های مختلفی را پیگیری می کنند که با توجه به نیازهای دینی مردم متفاوت است و سعی می شود به بهترین شکل به مواردی که نیاز به تبلیغ بیشتر دارند توجه شود و آنها در راس فعالیتها قرار گیرند.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های تبلغی این افراد قرائت و فعالیتهای قرآنی، آشنایی با فعالیت های فرقه های موجود در منطقه، اجرای برنامه‌های کودکان و نوجوانان ، هدایت و راهنمایی آسیب دیدگان اجتماعی، برگزاری جلسات و مراسمات ایام و مناسبتهای مختلف در طول سال و ... است .

حجت الاسلام غفاری گفت: کلاسهای آموزشی در قالب مباحث اعتقادی و شرعی در محل تبلیغ نیز توسط این طلاب و روحانیون اجرا می شود و سعی شده است در این زمینه بطور علمی و کاملا سنجیده و با بیشترین بازده عمل شود و شاهد بهترین نتیجه گیری باشیم

مدیر کل طرح هجرت حوزهای علمیه کشور یادآور شد : سعی شده است با توجه به امر خطیر تبلیغ و وظیفه مهم و سنگینی که بر دوش روحانیون هجرت گذاشته شده است برنامه های اجتماعی مورد نیاز در کنار فعالیتهای تبلیغی مورد توجه قرار گیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha