پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 340741
۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
قانون

حوزه/ دبیر انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری دوره تخصصی مباحث مرتبط به مسئولیت مدنی در این انجمن خبرداد.

معصوم شبانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: برنامه های انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه در بخش های مختلف علمی و و پژوهشی و آموزشی پیگیری می شود.

وی افزود: از جمله برنامه های این انجمن می توان به برگزاری دوره تخصصی مباحث مرتبط به مسئولیت مدنی اشاره کرد که این دوره با اهداف آموزشی و تخصصی برگزار می شود.

دبیر انجمن فقه و حقوق اسلامی یادآورشد: این دوره با هدف تعمیق و توسعه مباحث تخصصی، ارتقا شان و منزلت علمی و معنوی پژوهشگران و افزایش سطح دانش و مهارت اعضای انجمن و طلاب و دانشجویان برگزار می گردد.

وی گفت: به منظور بهره گیری هرچه بهتر از مباحث با دعوت از دکتر محمود حکمت نیا از اساتید حوزه و دانشگاه که سابقه تدریس و تالیف کتاب در این حوزه را دارد برای تدریس مباحث استفاده می شود.

شبانی خاطرنشان کرد: این دوره کلاس آموزشی در پنج جلسه به صورت یک روز در هفته و در دی ماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان تا 30آذرماه مهلت دارند تا در این طرح ثبت نام کنند.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام در این دوره می توانند با شماره تلفن، 02532905765 و 09359839228 و یا حضور در انجمن به نشانی بلوار جمهوری کوچه 2 فرعی اول سمت چپ ساختمان انجمن های علمی حوزه طبقه دوم انجمن فقه وحقوق اسلامی از مباحث این دوره استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha