پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز اسلامی انگلیس

حوزه / گروهي از دانشجويان دانشگاه سوائز لندن که در بخش مطالعات اسلامي اين دانشگاه مشغول به تحصيل مي باشند، از مرکز اسلامي انگليس بازديد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بازديد اين گروه از دانشجويان در راستاي بخشي از مطالعات درسي آنان بود که ضمن آشنا شدن با معارف اسلامي بويژه مذهب شيعه، به شناخت و فهم متقابل في مابين غرب ودنياي اسلام به آنان کمک مي کند.

در اين بازديد بمنظور آشنايي دانشجويان با اسلام، حجت الاسلام والمسلمين بهمن پور معاون پژوهشي مرکز اسلامي انگليس و حجت الاسلام شيخ احمد حنيف اطلاعاتي در خصوص معارف و اصول دين مبين اسلام به دانشجويان ارائه دادند و سپس گزارشي از فعاليتها و برنامه هاي مرکز اسلامي انگليس در بخش هاي مختلف و براي مليتهاي گوناگون براي اطلاع دانشجويان تشريح شد.

در بخش ديگري از برنامه بازديد دانشجويان دانشگاه سوائز از مرکز اسلامي ، توسط حجج اسلام بهمن پور و حنيف به سوالات و شبهات مختلف دانشجويان در خصوص مسائل مختلف پاسخ داده شد.

در پايان مراسم دانشجويان ضمن بازديد از سالنهاي مختلف مرکز ، با تاريخ ساخت ومعماري اسلامي به کار برده شده در بناي ساختمان مرکز آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha