جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 340817
۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
سید محمد موسوی - چابهار

حوزه / امام جمعه چابهار با انتقاد از گسترش فساد در کشور گفت: قانون فقط برای ضعفا نبوده و افراد بانفوذ مجرم هم باید محاکمه شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدموسوی، امام جمعه چابهار در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری «حوزه» با اشاره به پی نوشت مقام معظم رهبری در نامه جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با برگزاری« همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» اظهارداشت: این سخنان رهبری نشان دهنده انتقاد معظم له از وضعیت موجود در رسیدگی به  پرونده های فساد است که باید در این زمینه فکر اساسی شود.

وی افزود: فساد از جمله مواردی است که اگر رسیدگی نشود قطعا خسارت جبران ناپذیری را به جامعه می زند.

امام جمعه چابهار ادامه داد: طبق بیانات رهبری امروز دیگر زمان برگزاری سمینار و یا همایش برای مبارزه با فساد نیست، بلکه همه مسئولان باید عملا وارد کار شوند؛ متاسفانه در این زمینه نه تنها کاری نشده است بلکه هر روز شاهد ظهور یک فساد بزرگتر در کشور هستیم.

وی با تاکید بر شفاف سازی برای مردم در خصوص پرونده های رسیده شده  در مورد فساد،ابرازداشت: امروز  باید  مسئولان به جای پرداختن مسائل حاشیه ای و سیاسی به فکر پیگیری مفاسد در جامعه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، گفت: متاسفانه امروز لبه قانون برای افراد ضعیف جامعه  بُرنده بوده و به شدت در هر مسایلی برخورد می کنند و این مهم را در قالب آمارهایی در مبارزه با قاچاق در بوق و کرنا می کنند اما در سطح کلان کشور  و در مبارزه با فسادهای میلیاردی آن طور که باید انجام نمی شود .

به گفته وی ، مردم باید روحیه مطالبه گری داشته و در بر خورد با مفاسد ساکت نشده و امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha