جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری سمنان

حوزه / حضرت آيت الله نوري همداني، از مراجع عظام تقلید، با اشاره به رشادت های فرزندان استان سمنان در سال های دفاع مقدس و تقدیم شهدای بسیاری، گفتند: مردم استان سمنان، دلبستگی خود به اسلام و انقلاب را نشان داده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آيت الله العظمی حسین نوري همداني، در جریان سفر خود به استان سمنان،شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران، این استان بعنوان دیاری شهیدپرور یاد کرد و اظهارداشتند: مردم این استان با تقدیم هزاران شهید ارادت خود به اسلام عزیز را نشان داده اند.

این مرجع تقلید، با اذعان به اینکه مردم این استان همواره در میدان هستند، افزودند: مردم استان سمنان از سابقه درخشانی در انقلابی اسلامی برخوردار هستند و در همه صحنه‌های پس از انقلاب شاهد حضور این مردم مؤمن و ولایت مدار بوده‌ایم.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین از این استان بعنوان دیار مردم مومن یاد کرد و اضافه کرد: استان سمنان دیار عالم خیزی است.

این مرجع تقلید، با اشاره به سفر استانی خود به این استان، تصریح کردند: این سفر به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان انجام و در طول آن برنامه های فشرده ای پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آيت الله نوري همداني، شامگاه دیروز وارد سمنان شد و طی سه روز آینده نیز برنامه های متعددی در شهرهای سمنان، دامغان و شاهرود خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha