پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدی - قزوین

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 300 میلیارد ریال بودجه به صندوق توسعه فعالیت هایی قرآنی کشور به منظور ترویج فرهنگ قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای توسعه قرآنی استان قزوین گفت: در شرایطی که دشمنان با جنگ نرم، باورهای دینی جوانان و مردم را نشانه گرفته اند، تمسک به کلام وحی، بهترین راهکار مبارزه با این جریان است و باید با ترویج امور قرآنی نسبت به تقویت آموزه های دینی اقدام نماییم.

وی اضافه کرد: فراکسیون قرآن و عترت مجلس از فراکسیون های فعال مجلس شورای اسلامی  است و در سال جاری  هم 300 میلیارد ریال بودجه به منظور توسعه فعالیت های قرآنی به صندوق توسعه فعالیتهای قرآنی اختصاص داده شده است.

محمدی بر لزوم توجه به قرآن در زندگی تاکید کرد و گفت: تقویت انس بیشتر  بین مردم و کتاب آسمانی  باعث تقویت معنویت در فضای جامعه و سالم سازی محیط اجتماعی و حرکت در مسیر زندگی اسلامی می شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از فناوری های جدید در امر آموزش بیان کرد: برای نتیجه گیری بهتر در امر آموزش باید در کنار استفاده از شیوه های سنتی، از فنآوری وتکنولوژی های روز، فضاهای مجازی و روشهای جدید نیز استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مشارکت مردم در کارها باعث کسب موفقیت های بسیار می شود در امور قرآنی هم لازم است تا با دادن نقش بیشتر به مردم از طریق کانون های قرآنی به عنوان نهاد های مردمی، زمینه حضور مردم در فعالیت های قرآنی را فراهم نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha