پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقتدایی

حوزه/ آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه درنشستی خبری فعالیت های انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه را تشریح می کند.

مصطفی امین منصور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه که تحت زعامت مراجع تقلید همواره صیانت و گسترش اسلام را بر عهده داشته‌اند به همت خیرین متدین احداث و پشتیبانی شده‌اند؛ اما رشد فزاینده تشنگان اسلام ناب، ضرورت رشد کمی و کیفی حوزه‌های علمیه را افزایش داده است.

وی ادامه داد: به منظور تقویت این مهم، از ابتدای سال 1392 هجری شمسی "انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه" با تلاش خیرین کشور پس از کسب اجازه از مراجع تقلید و طی هماهنگی با شورای عالی حوزه‌های علمیه در سیر مراحل تصویب مراجع قانونی قرار گرفت و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد تا به هدایت و جلب کمک‌های مردمی بپردازد.

مدیر عامل انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه با بیان این که انجمن تاکنون با تشکیل مجامع خیرین حوزه ساز در استان تهران و چند استان کشور، موفق به حمایت از تکمیل و یا احداث از مدارس شده است گفت: انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه در نظر دارد با مساعدت خیرین معزز به توسعه حوزه‌های علمیه بپردازد.

وی با اشاره به برگزاری نشست خبری رئیس هیئت امنای انجمن توسعه حوزه‌های علمیه بیان کرد: آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و رئیس هیئت امنای انجمن مورخ 25آذر از ساعت 11 الی 12 در دفتر جامعه مدرسین  حوزه علمیه قم در نشست خبری با حضور خبرنگاران شرکت خواهند نمود و اقدامات و برنامه‌های آتی انجمن را توضیح خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha