جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 341076
۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
یادواره شهدا

حوزه / به همت مرکز بسیج طلاب وروحانیون خراسان رضوی وابسته به تیپ مستقل 83 تبلیغی رزمی امام جعفر صادق علیه السلام ،ششمین یادواره شهدای دفاع مقدس تربت جام در مدرسه علمیه مکتب حضرت نرجس (ع) برگزارشد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام صداقت صادقی ، مسئول مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی در این یادواره ضمن عرض خیر مقدم به طلاب بسیجی و مسئولین حاضر در مراسم، ایام سراسر اندوه و حزن اهل بیت عصمت و طهارت را تسلیت گفت  وبا اشاره به پیاده روی بیست میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام دراربعین حسینی ،این همایش بی نظیر و سراسر اقتدار عبادی سیاسی را زمینه ساز آزادی قدس شریف دانست .

 در ادامه راوی و جانباز جبهه و جنگ حاج علی پیراسته بااشاره به یقین و توکل رزمندگان در دفاع مقدس به ذکر خاطرات و دلاوریها و سلحشوری های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود : رزمندگان اسلام در راستای لبیک گویی به ولی امر مسلمین ، امام راحل قدس سره  در انجام فرمان الهی و جهاد فی سبیل الله لحظه ای درنگ نکرده و با بهره مندی از مکتب عاشورا درس آموز ما جاماندگان از قافله نور شدند  . و در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا با  اهداء لوح یاد بود  تجلیل شد.

حرکت بزرگترین کاروان پیاده بانوان ازقدمگاه نیشابور

مسئول فرهنگی اداره اوقاف نیشابوراز حرکت کاروان  پیاده 4 هزار500 نفره بانوان نیشابوری از قدمگاه  به حریم رضوی(ع) خبر داد.

وی اظهار داشت: پایگاه‌های قدمگاه، امامزاده یحیی باغشن و امامزاده حبیب روستای حاجی آباد نیشابور به صورت شبانه روزآماده میزبانی از زائرین پیاده امام رضا(ع) است.

وی در ادامه افزود: بزرگترین کاروان زائرین پیاده با جمعیتی بالغ بر 4500 نفر از بانوان نیشابور روز جمعه از قدمگاه به سمت حریم رضوی(ع) حرکت می کنند.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: در حال حاظر کاروان‌هایی در پایگاه‌های شهرستان پس از اسکان و پذیرایی به سمت مشهد حرکت کردند و از روز پنج‌شنبه کاروان‌های خود شهرستان نیشابور راهی مشهد می شوند.

وی گفت: همچنین دو کاروان به تعداد 3 هزارو 700 نفر از نیشابور و روستاهای اطراف روز جمعه از قدمگاه به سمت مشهد حرکت می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha