جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به گروگانگیری سیدنی استرالیا گفتند: دشمن با اینگونه نقشه ها و برنامه ها می خواهد چهره حوزه و روحانیت را نزد افکار عمومی تخریب کند و این پایگاه عظیم را از بین برد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ایشان ، پیش از ظهر امروز،در دیدار دانشجویان بسیجی مراکز علمی و کاربردی استان قم با بیان این که حوزه و دانشگاه به منزله دوبال درجامعه هستند بر لزوم تعامل و همکاری این دو نهاد در جامعه تاکید کردند.

ایشان  با اشاره به این که شخصیت هایی مثل شهید مفتح و شهید بهشتی برای اتحاد و تعامل حوزه و دانشگاه دچار زحمات زیادی شدند و در این راه خون خود را نثار جامعه اسلامی کردند، به دو قشر طلبه و دانشجو اشاره کردند و افزودند: در گذشته دشمن با تبلیغات مسموم علیه روحانیت می خواست این نهاد تاثیرگذار را از دانشگاه دور کند و متاسفانه در این امر هم به موفقیت هایی دست پیدا کرده بود.

معظم له با بیان این که دشمن با برنامه های مدون و وسیع خود به تبلیغ علیه روحانیت و جامعه اسلامی پرداخته است

اظهار داشتند:دشمن با درک ارزش این پایگاه مقدس، هدفی جز ضربه زدن به این قشر تاثیرگذار ندارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری  از  سخنان خود، به حادثه گروگانگیری اخیر استرالیا علیه روحانیت اشاره کردند و گفتند:دشمن با اینگونه نقشه ها و برنامه ها می خواهد چهره حوزه و روحانیت را  نزد افکار عمومی تخریب کند و این پایگاه عظیم را از بین ببرد.

معظم له افزودند:اگر بصیرت و آگاهی نباشد قطعا تبلیغات دشمن تاثیرگذار خواهد بود،بنا بر این باید با بصیرت

کامل بتوانیم نقشه های دشمن را خنثی کنیم و آنها را مایوس کنیم.

* روحانیت هیچ وقت انقلاب و جامعه را رها نخواهد کرد.

این مرجع تقلید در پایان با اشاره به اهداف والای حوزه و روحانیت در دفاع همه جانبه از دین اسلام  و تلاش دشمنان برای جلوگیری از تحقق این اهداف،گفتند:دشمن برای رسیدن به مقاصد خود از هیج فتنه ای کوتاه نخواهد آمداگرچه با ترور روحانیت، ولی دشمن بداند نهاد روحانیت هیچ وقت انقلاب و جامعه را رها نخواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha