چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجتهد شبستری

حوزویان آذربایجان شرقی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از مجاهدت‌ها و تلاش های خستگی ناپذیر‌آیت الله مجتهد شبستری، خصوصا دفاع ایشان از ارزش های انقلاب و حریم ولایت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در پی اعلام مخالفت رهبر معظم انقلاب با هجرت آیت الله مجتهد شبستری به تهران، روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه تبریز، در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، از الطاف ایشان تقدیر و تشکر کردند.

در این نامه آمده است : اهالی آذربایجان خصوصا شهر ولایتمدار تبریز بالاخص روحانیت، اساتید، طلاب و کارکنان حوزه‌ علمیه همیشه در صحنه‌این خطه از میهن اسلامی تا جان در بدن و خون در رگ دارند، لحظه‌ای از انقلاب شکوهمند اسلامی غافل نخواهند بود.

حوزویان آذربایجان شرقی همچنین در این نامه از مجاهدت‌ها و تلاش های خستگی ناپذیر‌آیت الله مجتهد شبستری، خصوصا دفاع ایشان از ارزش های انقلاب اسلامی و حریم ولایت که تبلور آن در 8 دی ماه سال 88 به منصه ظهور درآمد، تقدیر کرده اند.

متن نامه روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی خطاب به رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:

بسمه تعالی

محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان

حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

با سلام و درود بی پایان به محضرآن حکیم فرزانه و ولی مسلمین جهان، خداوند سبحان (جل جلاله )را شاکریم که به امت اسلامی نعمت بی بدیل ولایت را ارزانی نمود و همگان را در سایه وجود مبارک معظم له به مسیر اسلام راستین هدایت فرمود.

 اینک ضمن ارج نهادن به دستور مبارک آن رهبر عالیقدر در خصوص استمرار حضور حضرت آیت ا...شبستری (دامت برکاته) در خطه ولایتمدار آذربایجان بر خود وظیفه‌‌ می‌دانیم که از مجاهدت‌های و تلاش های خستگی ناپذیر‌ایشان و خصوصا دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حریم ولایت که تبلور آن در 8 دی ماه سال 88 به منصه ظهور درآمد، تقدیر و قدردانی نموده و اعلام‌‌ می‌نماییم که عموم اهالی آذربایجان خصوصا شهر ولایتمدار تبریز بالاخص روحانیت، اساتید، طلاب و کارکنان حوزه‌ علمیه همیشه در صحنه‌این خطه از میهن اسلامی تا جان در بدن و خون در رگ دارند، لحظه‌ای از انقلاب شکوهمند اسلامی غافل نخواهند بود.

از خداوند منان بقای عزتمند عمر شریف را مسئلت نموده و تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) را خواهانیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha