جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم ناصح

حوزه/ مسئول آموزش کارکنان واحدهای حوزوی خواهران از برگزاری دوره‌های مختلف آموزش مجازی سامانه‌های آموزشی، پژوهشی و ... ویژه کادر واحدهای حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی حوزه‌ خواهران ناصح گفت: آموزش‌های سال جاری ویژه سامانه‌های دانش‌آموختگان، سامانه حج، سامانه پایان‌نامه‌ها، سامانه سما (آمار) و سامانه فراخوان‌های پژوهشی با تدریس کارشناسان این سامانه‌ها اجرا شده است .

وی افزود: در راستای ارتقا و دانش‌افزایی مدیریتی مدیران و معاونین واحدهای آموزشی –تربیتی ، دوره آموزشی فرهنگ سازمانی و راه‌های تقویت آن با تدریس استاد مدرس‌زاده به مدت 6 ساعت در 2 روز ویژه استان‌های کرمان و یزد برگزار شد که فایل آموزشی آن در اختیار کلیه مدارس قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نحوه اجرای این دوره‌ها، ادامه داد: با توجه به مجازی بودن آموزش‌ها به دلیل محدود بودن فضای کلاس‌ها، ابتدا یک دوره آموزشی آنلاین با شرکت کاربران برخی استان‌ها تشکیل می‌شود، سپس فایل مربوط به این دوره به منظور استفاده سایر کاربران در پرتال اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران بارگذاری می‌شود و لینک آن در اختیار سایر کاربران قرار گرفته است تا آنان از این آموزش غیرحضوری استفاده کنند.

مدیر آموزش کارکنان واحدهای حوزوی خواهران با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در هر یک از این دوره‌های آموزشی یادآور شد: دوره آموزشی برخط (آنلاین) سامانه پایان‌نامه‌ها با شرکت 84 نفر از معاونان پژوهش مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران و واحدهای آموزشی سطح سه (کارشناسی ارشد) در خردادماه سال جاری برگزار شد. دوره آموزشی سامانه حج که به مراحل ثبت نام طلاب متقاضی استفاده از سهمیه عمره اختصاص دارد، در شهریورماه ابتدا به صورت برخط با شرکت 66 نفر از معاونان فرهنگی واحدهای حوزوی استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و فارس برگزار شد و سپس فایل مربوط به این دوره آموزشی به منظور استفاده کاربران سایر استا‌ن‌ها در پرتال اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفت.

وی با اشاره به شرکت 96 نفر از معاونان فرهنگی استان‌های کرمان، یزد، اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان و مرکزی در دوره آموزشی سامانه دانش‌آموختگان، اضافه کرد: این دوره آموزشی مهرماه اجرا شد.

ناصح با اشاره به اجرای آزمون مدیران بدو خدمت واحدهای حوزوی خواهران با حضور 72 نفر از این مدیران در مهرماه سال جاری یادآور شد: دوره آموزشی سامانه سما که به ثبت و گزارش‌دهی آمار به‌روز حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص دارد، طی دو مرحله آنلاین برگزار شد که در نوبت اول 55 نفر از مدیران و کاربران آماری استان تهران و در مرحله دوم نیز 55 نفر از مدیران و کاربران آماری استان‌های خوزستان و فارس شرکت کردند. پس از برگزاری این دوره، فایل دوره در اختیار کاربران سایر استان‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی سامانه فراخوان‌های پژوهشی نیز طی دو نوبت برگزار شد، گفت: در نوبت اول 55 نفر از معاونان پژوهش استان اصفهان و در نوبت دوم 78 نفر از معاونان پژوهش استان‌های تهران و قم در دوره شرکت کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha