پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه / امام جمعه قم گفت: يكي از وظايف ما به عنوان خادمين حرم كريمه اهل بيت(ع) امر به معروف و نهي از منكر است؛ امر به معروف و نهي از منكر منحصر به قشر و طايفه خاصي نيست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعيدي در مراسم خطبه خواني ماهيانه خدام حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اظهارداشت: همه ما مامور و مزين به لباس خدمت به اهل بيت علیهم السلام هستيم، بايد به درستي به ماموريت خود عمل كنيم و وظيفه امر به معروف و نهي از منكر را انجام دهيم.

وي با اشاره به توفيق خدمتگزاري به عزاداران اهل بيت علیهم السلام در دو ماه محرم و صفر گفت: جاي شكر دارد كه خداوند توفيق عزاداري در 2 ماه محرم و صفر را به ما عنايت كرد و عمر ما را كفاف داد تا در اين ايام نسبت به ساحت مقدس اولياي الهي خصوصاً حضرت اباعبدالله عليه‌السلام عرض ادب و ارادت كنيم.

توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن تقدير از زحمات خادمين بارگاه كريمه اهل بيت در پذيرايي از زائرين و عزاداران اهل بيت علیهم السلام اظهار داشت: از همه خادمين اين بارگاه مقدس در انجام وظيفه درست در خدمت‌رساني به مردم تشكر مي‌كنم و امیدوارم سعی همه شما مشكور و با صاحب اين حرم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعيدي ضمن تبريك حلول ماه ربيع تصريح كرد: ماه ربيع، ماه شادي اهل بيت علیهم السلام است. همانطور كه در عزاراداري اهل بيت علیهم السلام سنگ تمام گذاشتيد در شادي آنها هم تلاش كنيد و بهترين برنامه‌ها را براي زائرين و مجاورين طراحي و اجرا نمائيد.

وي در ادامه گفت: خداوند متعال پليدي‌ها را از اهل بيت عصمت و طهارت دور كرد که این پاكي‌ اراده خداوند است و خداوند آنها را ازمقربین و اسوه و الگو براي ما قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعيدي افزود: خدا را شكر مي‌كنيم كه محبت و مودت به اهل بيت علیهم السلام را در جان و قلب شيعيان نهادينه كرده است و اين جز اراده الهي نيست كه ما پيامبر اسلام(ص) را نديده‌ايم، علي علیه السلام را نديده‌ايم و در غدير حضور نداشته‌ايم اما محبت اهل بیت عصمت وطهارت نسل به نسل در دل ها روان بوده است و در مقابل افراد پليدي هستند كه اهل بيت علیهم السلام را ديده‌اند و آنها را درك كرده‌اند، اما نسبت به آنها بغض و كينه دارند و حتي به عزاداران آنها جسارت مي‌كنند و ما بر پدران و مادران و اساتيد خود درود مي‌فرستيم كه در تربيت ما كوتاهي نكردند تا ما  از محبين اهل بيت علیهم السلام باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha