سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت‌الله صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کردند: کسانی که با مردم در ارتباط هستند مانند وعاظ، مبلغین و رسانه ها به خصوص صدا و سیما، وظیفه دارند که ارتباط و توجه مردم را به حضرت مهدی(عج) بیشتر کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید در دیدار اعضای ستاد مرکزی فعالیت‌های مهدوی و مراکز مهدویت حوزه علمیه قم با تقدیر و تشکر از اعضای  این ستاد و اقدامات انجام شده درباره مباحث مهدوی اظهارداشتند: مسأله مهدویت بالاترین مطالب و مهم ترین هدف و مقصد است، لذا کار شما بسیار با عظمت و مقدس است شاکر باشید و این را برای خود افتخاری بزرگ بدانید.

*حوزه بیشتر تلاش کند

ایشان دربخش دیگری از سخنان خود افزودند: محور همه کارهای ما باید مهدویت باشد. مقاصد و اهداف همه باید مقاصد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد و هر چه در این باره کار کنیم گرچه زیاد هم باشد، ولی باز هم کم کار کرده ایم. حوزه ما باید مطلب اصلی را مهدویت و اشاعه فرهنگ مهدوی قرار دهد و رشته های مختلف و علوم متعددی که در این موضوع بزرگ مطرح می شود را دنبال نماید.

این مرجع تقلید با اشاره به هجوم دشمنان علیه فرهنگ والای مهدوی گفتند: امروز دشمنان تلاش دارند با ایجاد شبهات، مردم را از فرهنگ مهدوی دور نگهدارند؛ لذا وظیفه همه ما سنگین است و باید پاسخگوی شبهات و اشکالات باشیم.

ایشان ادامه دادند: باید عرض کنم اگر کار خوبی در مملکت انجام شود، اول کسی که مسرور می شوند، امام زمان علیه السلام هستند و اگر خدای ناکرده کار گناه و خلافی ترویج شود اول کسی که ناراحت می شوند آن وجود مبارک هستند.

حضرت آیت الله صافی خطاب به رسانه ها افزودند: کسانی که با مردم در ارتباط هستند مانند آقایان وعاظ و مبلغین و رسانه ها بخصوص صدا و سیما وظیفه دارند که ارتباط و توجه مردم را به آن حضرت بیشتر کنند. استاد بزرگ ما حضرت آیت الله العظمی بروجردی اعلی الله مقامه به طلاب توصیه می کردند که سعی کنید در گفتارها و برنامه ها یاد امام زمان علیه السلام را بیشتر در خاطر مردم زنده نگهدارید و امام زمان علیه السلام را هرگز در مقاصد و کارهایتان فراموش نکنید. اگر مردم با آن حضرت در ارتباط باشند مسلماً بسیاری از مشکلات و ناراحتی های اجتماع برطرف می گردد.

معظم له در پایان این دیدار با تشکر و آرزوی توفیق برای همه آقایان و اساتیدی که در نشر و ترویج فرهنگ مهدوی همکاری دارند و وقت خودشان را صرف این کار مقدس الهی می کنند گفتند: دوست دارم با شما بوده و در ثواب این خدمت بزرگ سهیم و شریک باشم.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، گزارش از فعالیت ها و برنامه های مراکز مهدوی ارائه نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha