پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رهبر اصفهان

حوزه / حضور با شکوه مردم در 9 دی پس از روشنگری های راهگشای رهبر معظم انقلاب خط بطلانی بر تمام فتنه ها بود که آنرا خنثی کردند.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به حماسه 9 دي، روز بصيرت و مياق با ولايت اظهار داشت: فتنه88 یک اتفاق تصادفی نبود بلکه یک توطئه از پیش طراحی شوده بود.

وی با بیان اینکه دشمن پیش از این در برخی کشورها دست به چنین توطئه هایی زده بود و از آن ثمره گرفته بود، افزود: دشمنان در ایران نیز به دنبال تکرار این توطئه ها بودند که با روشنگری های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم به ناکامی انجامید.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس هشتم، ضمن اشاره به اتفاقات ناگواری که در حدود 8 ماه در سال 88 رخ داد و روز عاشورا به مقدسات ما اهانت کرده، به خیمه های حسینی تعرض کرده، شعار های ضد انقلابی و متعارض با آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی سر داده، عکس امام را پاره کرده، نماز جمعه را به تمسخر گرفتند و 16 آذر و روز قدس فتنه ها درست کردند، بیان کرد: اینها اتفاقاتی نبود که به صورت سهوی با سران فتنه در ارتباط باشد چراکه توجیه سهوی بودن هدایت فتنه از سوی تنها دو نفر در ایران آن هم پس از سالها فعالیت سیاسی این دو خنده دار است.

وی با بیان اینکه مردم پاسخ محکمی در 9 دی به آنها دادند، خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مردم در 9 دی پس از روشنگری های راهگشای رهبر معظم انقلاب خط بطلانی بر تمام فتنه ها بود که آنرا خنثی کردند

حجت الاسلام رهبر، با بیان اینکه "مردم به صورت یکپارچه و خودجوش در صحنه حضور یافتند و جریان فتنه ضدولایت و ضد امام حسین(ع) را محکوم کردند"، گفت: مردم پشتوانه انقلاب هستند و همواره این را در صحنه‌های مختلف اثبات کردند،9 دی‌ماه یوم‌الله است و مردم در این روز وفاداری خود را  به امام(ره)، نظام وولايت اعلام کردند و مشت محکمی بر دهن فریب‌خوردگان زدند.

وی با بیان اینکه از بهایی ها، سلطنت طلبان و مزدوران توقع همراهی با نظام را نداشتیم اما از کسانی که 30سال همراه نظام بودند انتظار بصیرت داشتیم، تأکید کرد: سران فتنه از مصداق بارز مفسد فی الارض بوده چراکه بر خلاف مصالح کشور حرکت کردند و فتنه گران را خدا جو نامیدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha