چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدوی امین

حوزه/ 9 دی سندی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. در این روز یک بار دیگر مردم ولایتمدار پیوند ناگستنی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به حماسه آفرینی ملت انقلابی ایران اسلامی در 9 دی سال 88،  گفت : 9 دی سندی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. در این روز یک بار دیگر مردم ولایتمدار پیوند ناگستنی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و به عنوان روز "بصیرت و میثاق با ولایت" نامگذاری شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که روز 9 دی منشا بسیاری از تحولات عبرت آموز بود، گفت: این روز برای همه دلسوزان انقلاب، روزی به یاد ماندنی و عبرت انگیز است.

وی تصریح کرد :مردم در سال 88 پس از شرکت در انتخابات باشکوه و پرشور، نقسه های شوم دشمنان نظام را خنثی کردن و با حضور خود در پای صندوق های رای در آن ایام نشان دادند توطئه گران راه به جایی نخواهد برد و دشمنان همیشه آب در هاونگ می کوبند.

حجت الاسلام مهدوی امین ادامه داد: در سال88 متاسفانه عده ای حرمت شکن در روز عاشورا شیرینی حضور در حماسه ی انتخابات را به کام ملت ایران تلخ کردند و با حرمت شکنی باعث شدند دشمنان اسلام و انقلاب شاد شوند، اما مردم با بصیرت و آگاه و انقلابی، این جریان انحرافی را خنثی کرده و نشان دادند همیشه در راه آرمان های امام و انقلاب ثابت قدم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان افزود: در 9 دی 88 همزمان با سراسر کشور، مردم استان لرستان نیز به ندای ولی فقیه لبیک گفتند و روزی ماندگار را رقم زدند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha