جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام خواستار حفظ رویه و روحیه مردمی فعالیت های موکب حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در ایام اربعین حسینی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  وی در دیدار اعضای ستاد برگزاری موکب حضرت معصومه علیها السلام در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی اظهارداشت: حرکتی که امسال با عنوان موکب کریمه اهل بیت علیهاالسلام و به نیابت مردم شریف قم در ایام اربعین حسینی درکربلای معلی برپا شد کاری بسیار ارزشمند و امید است درسالهای آینده با جدّیت بیشتری دنبال شود.

وی تصریح کرد: همانطور که در طول ایام ساخت ضریح مطهر حضرت سیدالشهداء نشان دادید، مناعت طبع و عزت نفسی که دارید نشان از آن دارد که نه برای خود و نه صف خاصی اجر خاصی را نداشته اید، مگر جنبه ولایی و تعهد شما برای وظیفه ای که برعهده گرفته اید و این بسیار ارزشمند ونیکوست.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: تجربه شما در امور خدمت رسانی به کارهای سازمانی و تشکلیلاتی چه در سرزمین وحی و چه عتبات عالیات عامل و امتیاز ارزشمندی است که مردم و متدینین و بزرگان حوزه علمیه به حرکت های مردمی شما از جمله توفیق ساخت ضریح و راه اندازی موکب حضرت فاطمه معصومه(س) برای اولین بار اعتماد دارند.

امام جمعه قم با بیان اینکه خود را از مردم جدا نکنید تاکید کرد: آنچه باید به آن توجه جدی داشته باشید شناسایی مکانی مناسب از امروز و جانمایی افراد برای سال آینده به طوریکه نه خادمی را کنار بگذارید و نه فردی را بر اساس رودربایستی جا دهید، چرا که وقتی کاری به نام این بانوی مکرم و ام القری جهان اسلام درحال انجام است، همین کافیست چرا که این بانوی مکرم مورد علاقه اهل بیت(ع) می باشد و به همین جهت شیعیان ارادت ویژه ای به حضرت دارند.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه آقای پارچه باف رییس موکب حضرت معصومه(س) گزارشی از فعالیت های این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی داد.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha