جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام خمینی

حوزه/ با كليشه اي و سلیقه ای معرفي كردن انديشه هاي امام راحل كاملا مخالفيم و معتقديم كه ترويج افكار امام خمینی(ره) بهترين نسخه برای حل مشکلات فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عباس كمساري، ظهر امروز در نشست خبري در موسسه نگارستان امام خميني(ره) با بيان اين كه مهمترين رسالت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، ترويج افكار، انديشه ها و سيره امام راحل است، گفت: هنر و بهره مندي از ابزار هنر در همه ابعاد بهترين وسيله براي تحقق اين مهم است، زیرا توانمندي هنر براي ترويج بهتر و فرهنگ سازي سيره حضرت امام(ره) در سطح جامعه به اثبات رسيده است.

وی افزود: رويكرد اصلي موسسه تنظيم و نشر آثار امام راحل، به سمتي است كه افكار و انديشه هاي معمار کبیر انقلاب  به يك فرهنگ عمومي در جامعه تبديل شود، البته براي تحقق چنين مهمي، يقينا این موسسه به تنهايي قادر به انجام آن نخواهد بود و حضور متوليان فرهنگي و مدد فرهنگ دوستان و پيروان خط امام راهگشا خواهد بود و مي تواند منتج به نتايج  مطلوبي شود.

مدیر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثارامام خمیني(ره) در اصفهان ادامه داد: اين موسسه در راستاي انجام رسالت خود، اقدام به تشكيل چهار شوراي سياست گذاري  در حوزه هاي مختلفی چون ادبيات و شعر، هنرهاي تجسمي، فضاي مجازي و وب و سينما و تئاتر كرده است.

وي خاطرنشان كرد: اين موسسه به منظور ترويج بهتر افكار امام(ره) و اثرگذاري بیشتر در بين نسل جوان و دانش آموزان، با متخصصين و هنرمندان ارتباط تنگاتنگ و موثري برقرار کرده و بر همين مبنا برگزاري جشنواره هاي متعدد مرتبط با آثار امام راحل حاصل اين ارتباط است.

حجت الاسلام كمساري افزود: تا كنون به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در اصفهان، 16 جشنواره شعر با نام "عروج"، 6 جشنواره فيلم با نام "آيينه و آفتاب" و 7 جشنواره هنرهاي تجسمي برگزار شده است.

وي همچنین از برگزاري بيستمين سالگرد فرزند امام راحل، حاج احمد آقا در حوزه مجازي خبرداد و گفت: اجراي برنامه آشنايي با انديشه هاي تقسيري امام راحل  در روزهاي جمعه بصورت هفتگي از جمله برنامه شاخص موسسه نشر و تنظيم امام راحل است.

مدیر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثارامام خمیني(ره) در اصفهان) خاطرنشان كرد: با كليشه اي و سلیقه ای معرفي كردن انديشه هاي امام راحل كاملا مخالفيم و معتقديم كه ترويج افكار امام خمینی(ره) بهترين نسخه برای حل مشکلات فرهنگی است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha